Kursori-strelice od miša - Sve za najcool blog! - Blog.hr <$BlogMetaData$>

Kursori-strelice od miša

Prvo morate znati pojam:

-Što je to kursor?

Kursor je strelica, ne samo na blogu, nego i na kompjuteru kojom upravljate računalom. Kao i na kompjuteru, i na blogu možete birati koja će vam sličica biti za kursor. Ja za sad imam običnu strelicu, tj. onu koju vi namjestite na kompjuteru, jer ja nisam odredila posebni kursor.

Najpoznatija stranica gdje ćete naći kursor je www.bigoo.ws....tamo odite pod "cursors", i odaberite koju vrstu kursora želite-"animation", "smile",....ili što želite već....uglavnom,kad pronađete kursor koji želite imati na blogu, kliknite na njega i pojavit će vam se njegova slika,kliknite ispod gdje su skupine(za što ga želite) na link blog and websites i pojevit će vam se njegov kod koji zalijepite bilo gdje na blogu. I tako ćete imati kursor, a na tom mjestu gdje ste zalijepili kod će se nalaziti mali bannerić od bigoo-a.




Kodovi od nekih kursora(za neke koji imaju problema-ne prikaže im se kod od kursora...možete ih naručiti od mene...mislim...recite koji želite na bigoo-u i ja ću vam ga skinuti!):


Image Hosted by ImageShack.us









Image Hosted by ImageShack.us






Image Hosted by ImageShack.us











Image Hosted by ImageShack.us








Ovom prilikom reklamiram bigoo.ws!
Ovi kursori su sa te stranice, da ne ispadne da ih ja radim!

~Help Blogerica~

~/Sve za najcool blog/~

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.