Banneri - Sve za najcool blog! - Blog.hr <$BlogMetaData$>

Banneri

Prvo morate znati pojam:


-Što su banneri?

Banneri su "slikovni linkovi". Da bi bolje razumijeli ovaj post pročitajte post o linkovima!
Banneri su slike na koje kad kliknete uđete u neku stranicu. Najčešće služe za reklamiranje. Pogledajte kada nekome komentirate, sa desne strane imate neke reklame-to kad kliknete uđete na tu stranicu. To su vam banneri.
Naučila sam kako se rade neanimirani....(znam i animirane....sada ću vam pokazati kako....ona je bila animirana....ali neznam na takvu sliku umetnuti ime,tekst...i da ostane takva!)!...hostirate običnu sliku(ova je animirana),opisat ću vam:


Imamo kod jedne slike....


Image Hosted by ImageShack.us






e....umjesto tamo gdje se prvi put spominje http://imageshack.us napišite adresu bloga....






pa ste dobili banner mog bloga:


Image Hosted by ImageShack.us



ali vi možete promjeniti to da kada pređete strelicom preko bannera da piše što želite....umjesto Image Hosted by ImageShack.us napišite to....




i to će biti ovako:

Pomoć oko bloga! by ~Help Blogerica~



Ovo isto možete napraviti s običnim slikama!

A ima ljudi koji to rade,možete napraviti banner u bigoo-u i drugim stranicama.


Evo moj banner....voljela bi da ga stavite na blog...:


Posjetite moj blog!.......by ~Help Blogerica~







Evo naručenih bannera...:





~Girl power~


Izradila Help Blogerica







Posjetite moj blog! by: Stela



Izradila Help Blogerica








Posjetite moj blog! by: Inga




Izradila Help Blogerica








Posjetite moj blog! by: ***Princess of darkers***



Izradila Help Blogerica









I da-ako želite mogu staviti vaš banner na svoj blog kao reklamu za vaš blog!


Radim bannere po naruđbi!



~Help Blogerica~

~/Sve za najcool blog/~

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.